Hello Kitty - Sötaste mobilen i stan?

För er som inte bryr er särskilt mycket om märket på din mobil och gillar annorlunda saker är denna mobil ett måste! Det finns inte många exemplar i Sverige, men ett av dom ägs av en på Redaktionen. Mobilen har touchscreen och den fungerar att ringa och sms:a med. Vidare har Kittymobilen har kamera, mp3 och de flesta funktionerna. Den enda nackdelen med den är att batteriet är ganska dåligt. Men det är det värt med tanke på hur söt den är. Finns att köpa i Bangkok på MBK och finns i Hello Kitty och Nalle Puh.
Kostar bara 400 svenska kronor!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh va söt

2011-05-27 @ 16:08:56
Postat av: Emmis

JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR, finns den inte att köpa i Sverige?

2011-05-27 @ 16:16:46
Postat av: Admin

Nej tyvärr så har vi än så länge bara sett den i Bangkok. Men håll tummarna att nån i din vänskapskrets/familj ska till Thailand inom kort!

2011-05-27 @ 16:19:08
Postat av: Anonym

Å va fin och billig den ska jag köpa nästa gång jag åker till Bangkok.

Tack för tipset

2011-05-30 @ 18:58:08
Postat av: Astrid Petersson

Hej! vad rolig dina inlägg är! kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer. :) Hoppas du har en rolig dag =)

2011-06-30 @ 01:48:18
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Postat av: Tilda

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 02:00:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0